Fjärde advent

Har fått julfint och mysigt här hemma, klapparna är inslagna, granen framme, adventsljusstaken i fönstret och pepparkakor och klementiner står på bordet. Har varit två intensiva veckor på jobbet och hjärnan har gått på högvarv, känns så skönt att kunna slappna av lite nu, jag behövde verkligen det. Dagen har bestått av julstädning och familjemiddag hos farmor. Gårdagen låg jag mest i soffan och kände mig halvdöd, ont i halsen och trött i varenda liten cell i kroppen. 

Jag funderar på att lägga ner bloggen till nyår, låta den vila en period. Känner att jag saknar motivation till att skriva något vettigt. Det blir mest gråa inlägg om vad vi gör om dagarna, om hur bra vi mår och så. Vill egentligen skriva inlägg som faktiskt berör någon, som får någon att tänka till, fundera. Skulle vilja ha lite respons på det man skriver, och då bör man ju skriva något innehållsrikt... Tror det blir en summering av året, en liten lista på förväntningar inför det nya året, kanske några nyårslöften och sen får bloggen nog vila ett tag...

GOD JUL! 


Kommentarer:

1 carro:

Jag har känt precis samma. Jag bloggar om bara massa grått, inget med mening.
Jag bloggar mest för att de gått lång tid o känner "måste uppdatera" men ja tkr inte de är så kul alltid!
Tråkigt om du slutar men eftersom jag känner samma så förstår jag dig;)

2 Cicci:

Amanda jag tycker inte du ska lägga ner för jag tycker det är mysigt att läsa din blogg speciellt för att få hänga med i vad som händer med aaron:) puss från cicci ♥♥

3 Helena och klara:

Jag tycker om att lösa om era dagar!! Träffas juh allt för sällan så är kul att se lite uppdateringar om lillgrabben :)

Kommentera här: