Gymsession

Fick hem tre bikinis på posten idag. Älskar internethandel. Även om det ibland är en stor besvikelse.. Så är det lätt värt tillgängligheten. Imorgon tänkte jag ställa klockan på 6, har packat väskan och ska ge mig iväg till gymmet för att träna lite innan jobbet början halv 9. Det är tanken. Jag har tänkt göra detta sedan i somras, men tänkte liksom att om jag packar väskan har jag inget alternativ. Det är bara att stiga upp. Har även packat frukost och lunchlåda för att underlätta ännu lite mer. 5 veckor och 3 dagar kvar tills vi åker! Aarons julklappar är inslagna och klara. Helgen bjöd på dundrande jobbfest med goa carlsbergare på Hard rock café i Göteborg, riktigt fint ska det vara och lyckat som bara den. Det är en jäkla lyx att trivas så bra på jobbet! 

Andra advent har passerat och endast två veckor kvar till julafton! 





Kommentera här: