Stark

Kom äntligen iväg till gymmet på morgonen. Det var verkligen hur skönt som helst att träna så tidigt! Mina pojkar sov gott när jag lämnade i morse. Lyckades med sammanlagt 25 min på löpbandet, varvade snabb gång och joggning, bra början! Sedan blev det styrka, mage, rygg, rumpa och ben, lite stretching på det och sen var jag redo att stansa ordrar och sälja julmust. Snacka om att starta dagen med ett kick! Har packat väskan igen och tänkte köra ett liknande upplägg imorgon. 

Ikväll har Aaron fått havrixspruta, han fick välja plåster helt själv och efteråt fick han en studsboll så det var en glad kille som lämnade vårdcentralen trots stick i låret. Det närmar sig. Avresan. Vi har julklappar redo för hela släkten där borta och jag vill nästan börja packa, bara nästan. Har även googlat lite sevärdheter som vi missat andra gånger men tänkte passa på att se nu, när halva släkten är med oss. Kommer bli så himla himla bra det här känner jag! 



Kommentarer:

1 Matilda:

Oj, här var det längesen jag tittade in känner jag! Men nu har jag uppdaterat mig lite ;) Så härligt att snart åka iväg va?? :) När åker ni? Ni får komma och kika hur vi bor snart och komma på bebismys sen! Kram

Kommentera här: