Champagne provning..

På jobbet idag. Man måste veta hur det man säljer smakar ju, inte sant? Vi provade bland annat mumm och Jacobs creek, de två sorter som föll mig bäst i smak. Fick även en liten lektion i vad champagne är och hur det görs. Snart börjar nyårsförsäljningen! Går även en säljutbildning på jobbet, har en massa spännande säljtävlingar och bonusar att fokusera på kommande månader. Förra månaden fick jag tre av fyra möjliga bonusar på lönen, kändes riktigt bra! Passar även på att unna mig lite massage då och då på arbetstid för endast 50kr. För ett par veckorsedan hade vi vinprovning och jag kan varmt rekommendera Rosario, både det vita och röda, prisvärda och supergoda! Finns i systembolagets beställningssortiment för finsmakaren. Jag ska lätt ta och beställa ett par flaskor till något trevligt tillfälle. Händer ett och annat, och här går jag runt och känner mig allmänt bra på det mesta. Det är en helt fantastisk känsla. 🌟

Kommentera här: