En intensiv dag

Torsdag, ledig dag mitt i veckan. Underbart! Aaron har varit aningen snorig och haft en gnutta feber, trots det orkade han leka med Nova en hel massa medan hennes mamma hade lite egentid i stallet. Aaron ville hemskt gärna pussas och kramas så mycket han kunde komma åt, Nova var dock inte jätteförtjust i Aarons framfusighet.  Trots det kom de väldigt bra överens och delade med sig av kossor, bollar dinosaurier och ipad-lek. Härligt att se, verkligen!! 

Mamma kom förbi och fikade med mig och ungarna, hon fick stå ut med att lyssna till smurfhits två. 

När det var dags för Nova att åka hemåt tittade Lovisa in för lite allmänt vardagshäng och tjat om livet i stort och smått. Hon fick även titta på medan jag vände upp och ner på vår garderob och letade lämpliga sommarkläder och kastade undan kläder som aldrig används, blev en del härliga fynd och en himla trevlig ordning till slut. Efter många om och men. Och ikväll har jag och Anthony tittat på "mitt i naturen" avsnitt två av tre när de är Costa Rica och tittar på sjökor, sengångare, apor och krokodiler. - Så har min dag varit, så nu vet ni! 👍😄



Kommentera här: