Så var julen räddad

Klickade hem Aarons julklappar nu, levereras i lådan inom 2-4 arbetsdagar. Åh, så skönt det känns! Det blev en fin spis från jabadabado, tillhörande kastrullset, en batman pyjamas, byggklossar med nummer och bokstäver i mängder och ett par Nike sneakers. Funderat SÅ mycket på vad man ger en tvååring, men känns som att detta kommer bli alldeles perfekt. 

Så till övriga som önskar inhandla klappar till Aaron. Här kommer en liten önskelista:

Leksaksservis eller köksleksaker
Ludde och Alfonsböcker 
6-8 bitars pussel 
Fåret Shaun bok eller leksak 
Tågbana

Lite tips och idéer för nära och kära. 
Längtar till julafton så de bara skriker om det nu! 

I övrigt: jag håller min hemmaträning på en stadig nivå och ökar lite för var dag. I söndags var jag på gymmet, och jag har inte ätit något sött på två dagar nu. 

Julklappar till mig själv: Victorias Secret bikinis och ett par jeans. 

Kommentera här: